Účetní a referent správy nemovitostí – zkrácený úvazek
Společnost Habitant solutions s.r.o. je členem skupiny Syntea software group a.s. Poskytuje účetní a ekonomické služby jak podnikatelům, tak zejména společenství vlastníků. Je synonymem odbornosti v oblasti administrativní správy nemovitostí a vedení účetnictví. Společnost si zakládá na otevřeném jednání s klientem, klade důraz na transparentnost, vstřícnost a osobní přístup. Kvalitu poskytovaných služeb má na prvním místě. Chce, aby se klient u ní cítil „jako doma“.
Hledáme fajn kolegyni, která umí pracovat s POHODOU, nebojí se ani rutinní práce ani složitějších výzev, zeptá se, když něčemu nerozumí, zároveň je samostatná a umí si poradit, když nastane problém, ráda odevzdává kvalitní práci a baví jí komunikace s lidmi. Hledáme kolegyni na zkrácený úvazek na pozici Účetní a referent správy nemovitostí.
Pokud je vaše odpověď na následující otázky ANO, bude se vám u nás líbit.
- Záleží vám na pohodovém pracovním prostředí?
- Baví vás, když účetnictví „sedí“? A když to nesedí, těší vás najít proč a vyřešit to?
- Pracujete rádi s jasně definovanými pracovními postupy?
- Nebojíte se občasné rutiny a uvítáte jednou za čas pracovní výzvy?
- Máte děti, ty mají hodně kroužků a vy oceníte zkrácenou pracovní dobu?
- Potřebujete velkou flexibilitu v rozvržení pracovní doby?
Náplň práce:
- vedení podvojného účetnictví pro Společenství vlastníků (SVJ) v programu POHODA, účtování faktur přijatých, interních dokladů, párování plateb, zpracování ročních závěrek, včetně inventarizace
- práce se správním programem WINDOMY, vedení evidence vlastníků, vystavování předpisů na služby, párování plateb, práce s dlužníky, upomínání, zpracování ročního vyúčtování služeb
- zpracování tabulek v tabulkovém procesoru EXCEL
- příležitostné zpracování mezd zaměstnanců a jejich účtování, kontakt s ČSSZ a zdravotními pojišťovnami
- profesionální komunikace s výbory Společenství vlastníků v písemné, telefonické a osobní formě
- zodpovědnost za správné a včasné zpracování údajů klientům
Hlavní požadavky:
- znalost podvojného účetnictví, znalost POHODY výhodou
- aspoň minimální znalost problematiky Společenství vlastníků jednotek
- snaha řešit složitější problémy a vnímat to jako výzvu, mít radost, když účetnictví “sedí“
- chuť pracovat s jasně definovanými pracovními postupy a nebránit se jejich dodržování
- klientský přístup a profesionální vstřícná komunikace s klienty i členy pracovního týmu
- zájem odevzdat kvalitní práci
- pochopení, že některé úkony jsou rutinní záležitostí a někdy jsou to spíš výzvy
- pozitivní přístup, radost z práce v týmu, chuť učit se nové postupy
- samostatnost, zodpovědnost
- preferujeme dlouhodobou spolupráci
Nabízíme:
- klidné a příjemné pracovní prostředí v kanceláři v Praze 13 – Nové Butovice (5 min. metro)
- samostatnou práci s možností seberealizace a odborného růstu v inspirujícím prostředí
- flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova
- zkrácený pracovní úvazek s možností jeho navýšení
- vzdělávání – 1 rok vedení mentorem pro zaškolení do problematiky Společenství vlastníků
- 5 týdnů dovolené a 5 dní zdravotního volna při plném úvazku,
- zaměstnanecké výhody (stravenkový paušál, telefon, příspěvky na penzijní/životní pojištění)
- mzdové ohodnocení při plném úvazku v rozmezí 35.000 – 45.000 Kč
Typ pracovního vztahu: Práce na částečný úvazek (např. 4-6 hodin denně, alespoň 4 dny v týdnu) nebo práce na ŽL, práce vhodná pro rodiče na rodičovské dovolené.
Předpokládaný nástup: ihned
Pokud máte o pozici zájem, prosím zašlete nám svůj životopis spolu s motivačním dopisem popisujícím, proč bychom měli vybrat právě Vás, na adresu: ucetni@habitant.cz
Do předmětu zprávy prosím uveďte: Zájemce o pozici Účetní a referent správy nemovitostí – zkrácený úvazek.